Informatii despre livrare si returnare

Informatii despre livrare si returnare

Livrarea produselor se face imediat dupa confirmarea comenzii daca produsul se afla pe stocul nostru si dupa confirmarea platii, daca ati optat pentru metoda de plata prin tranfer bancar.


Daca produsul nu se afla pe stoc, veti fi contactat pe email sau telefon pentru a stabili data livrarii precum si alte detalii, daca este cazul.

O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.
In perioada sarbatorilor de iarna, pentru a va asigura ca produsul ajunge in timp util, comanda va trebui plasata inainte de data de 21 Decembrie.

 

Livrarea produselor

Expedierea produselor se face prin firma de curierat FanCourier. Produsele care sunt pe stoc vor fi livrate in 2-3 zile lucratoare. Datorita faptului ca stocurile producatorilor se schimba aproape zilnic, pentru produsele care au statusul de “precomanda” sau care nu au fost actualizate in momentul comenzii cu statusul de “precomanda”, perioada de livrare va fi anuntata telefonic.

Pentru livrarea produselor se percepe o taxa fixa pe kg, in functie de greutatea coletului, la care se adauga un comision suplimentar, daca e cazul, in functie de modalitatea de plata (online sau ramburs).

Costul livrarii este cel afisat la finalizarea procedurii de comanda si va aparea pe factura. Nici un alt comision nu iti va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.

Produsele sunt inmanate in ambalajul original al producatorului catre courier.

 

Exceptie: Pentru produse cu greutate individuala mai mare de 40 kg, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar a minim 10% din valoarea acestora in contul RO49INGB0000999906292419, deschis la ING BANK, Beneficiar SUNTRANCE SRL.

 

Returnarea produselor

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

 

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic pot fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

 

*Mentionam ca sistemul nostru de vanzare online a produselor este de tip dropshiping. Aceasta inseamna ca ele nu trec practic pe la noi, fiind expediate direct clientului final. De aceea pentru orice problema cu produsele va rugam sa ne contactati neintarziat pentru a o putea rezolva cat mai repede cu importatorul direct sau producatorul.

 

Costul transportului produselor de la S.C. SUNTRANCE S.R.L. (proprietarul site-ului www.casutacujucarii.ro) catre client si de la client catre S.C. SUNTRANCE S.R.L. revine in responsabilitatea clientului.

 

Pentru orice detalii sau neintelegeri va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail office@casutacujucarii.ro sau la telefon 0740.149.361